Vi har uppdaterat vår integritetspolicy. Du kan läsa vår senaste integritetspolicy här. X

Kundsupport

CareLink Assist

Viktig förhandsinformation angående lanseringen av en fjärrsession genom GoToAssist.

Må jag har ditt godkännande för att få fjärråtkomst till din dator för felsökning formål?
 
Fjärråtkomst är till för att utvärdera tillståndet i datorns program och inställningar för att bestämma en lämplig lösning för Medtronic programvara frågor som vi har diskuterat. Vi kan köra program, konfigurera inställningar och installera / avinstallera program för att lösa eventuella problem vi möter.
 
Vi kommer inte att titta på, gå in i eller ändra något som inte är relaterat till Medtronic programvara och du kan avsluta fjärråtkomsten när som helst om du så önskar.
 
Vi kommer inte att granska, ha tillgång till eller ändra någonting som inte är relaterat till Medtronics mjukvara. Sessionen kan även avbrytas av dig vid vilket tillfälle som helst genom att du stänger ner ”GoToAssist” programmet.
 
Innan vi börjar, vänligen stäng ned alla program och alla dokument som innehåller privat eller personlig information.

GoToAssist

Fjärrsessionen startar när du accepterar villkoren som nämnts ovan genom att klicka på ”OK” knappen.

Vänligen skriv in sessionsnumret, som du kommer att få av våran support representativ, i rutan nedan och klicka på ”OK” knappen.